Trötta kvällstankar

Har kommit in i Linköpingslunket nu, börjat känna igen livet från förr. Soluppgång / Solnedgång, vackra stråk och människor, och stillhet. Mer stillhet än jag kommer ihåg det. Men det känns ändå igen. Ibland har jag tråkigt, men egentligen har jag bara mig själv att skylla. Ibland måste man bara inte ta vara på tiden, inte känna pressen över att prestera på den fria tiden.




Idag var för övrigt "Tjejrea" på Carlings. Det kanske är dags att slå till, vad har jag att förlora? Eller ja...
Idag köpte jag även (?) en klocka för första gången i mitt liv, häftig känsla.


Tråkigt att landslaget idag skulle förlora i den sista minuten, en minut! Men men, det gäller att spöa Ryssland på tisdag. Jag var mycket nöjd med backlinjen idag, jag vet inte riktigt vad som inte var hett nog. Det märktes ju iaf direkt när Zlatan gick ut, anfallet försvann. Dock så var det Sverige som gick ut i halvtidsvilan ett av de bästa landslagen i världen, troligen så var dom bara trötta i andra iochmed att de fick springa så ofantligt. Äh... mot EM-guldet!
Imorgon kan jag för övrigt tänka mig att Aftonbladet har denna rubrik för övrigt:

Trots förlust;
STOOR SUCCÉ

Och det får avsluta kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback