Lincopiens

Solen lyser som vanligt denna sommardag i Linköping. Jag har nu lämnat slottet och alla dess för och nackdelar för ett tryggt Linköping. Konstigt hur man reagerar på olika platser, hur trygg och hur man är, beroende av var man är. Även fast det är för mig en helt ny lägenhet som jag aldrig har bott i tidigare, så känns allt igen. Promenaderna, människorna, musiken. Jag har försökt att upptäcka mitt nya område Gottfridsberg och Åbylund en del och insett att jag trots allt inte känner till allt här, det finns alltid nya platser, ansikten och känslor.

Och...
  • Idag tog vi solen i akt och köpte en nicé kostym till herr H, den var mycket snygg.
  • Jag slipper mitella nu. Frihet!
  • EM närmar sig och förväntningarna är inte så höga men hoppet sprudlar! Forza Hansson!
Nu ska jag gå ut och lyssna på fåglarna.


Gnugg, baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback