Göteborg dreamin'

Har bott här lite mer än en vecka nu och jag börjar känna att jag börjar förstå lite hur staden är uppbyggd och hur man tar sig från plats till plats. Börjat förstå vad jag missat i Linköping och vad som jag kommer att sakna med staden.
Men, jag ser med ljus på Göteborg, och det känns som ett mycket bra val som jag har gjort.

Har spatserat en hel del gator och jag har då lyssnat på Fleet Foxes självbetitlade debutskiva, som är helt fenomenal. Speciellt om du har haft (som jag) förkärlek till Band of Horses och Midlake, och dessutom tycker om Beach Boys, så kommer du göra gott i att införskaffa den på något sätt.

På onsdag åker jag till Öland för sol och rekreation.
Ses!

Kommentarer
Postat av: sanne

Haha, gardiner har jag aldrig satt upp men något ska jag väl kunna vara till hjälp med. Sanjin, om han inte jobbar, erbjuder också sin hjälp=)



Ikväll är det 40kr pizza på Kelly´s och quiz - kom dit om ni vill så kan vi ses o ha trevligt för en stund. Min mobil har jag avstängd för jag inte har mkt batterier på den, men vi kommer vara där från o med kl. 18 någon gång.

2008-07-20 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback