Rulla mig runt, din sång

Mina ögon var förblindade, med förvirrade glasögon på dig jag såg

Allt jag ville att du skulle vara
Förutom det redan självklara
Var en vaccination i allt vi sa
Vi väntade på en bättre dag


Sånger som kommer att påminna mig om året 2007 i kronologisk ordning (sista listan om 2007, sannerligen)
1. Arctic Monkeys - Balaclava
2. Cat Stevens - Another Saturday Night
3. Tomas Andersson Wij - Ett slag för dig
4. Särla - Golvad av Jesu kärlek
5. Édith Piaf - Padam, Padam
6. Beirut - Prenzlauerberg
7. Kate Bush - Moving
8. Midlake - We gathered in Spring
9. Nicolai Dunger - Balladen om den ofödda Lovisa
10. Arctic Monkeys - Do me a Favor
11. France Gall - Poupée de cire poupée
12. The Fort Knox - Sunrise Solo
13. Bring Me The Horizon - Braile
14. Nicolai Dunger - Rulla mig (inkl. partiet: Runt Runt)
15. Hector Lavoe - El Todopoderoso
16. Milton Nascimento - Tres pontas
17. Vivaldi - Vinter (De fyra årstiderna)
18. As I Lay Dying - Nothing Left
19. The Horrors - Little Victories
20. Saosin - Seven Years
21. Wax on Radio - Guilding the Lily
22. Radiohead - 15 Step

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gliiiiiding the lily, hehe

2008-01-13 @ 23:32:02
Postat av: Olivia

Kolla din egen blogg. Du har skrivit Gliding the lily istället för Gilding. Jag tyckte det såg roligt ut :)

2008-01-17 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback