Surrealistisk upplinjering, sittandes

En ganska så underlig och paranormal vecka har passerat och den har varit bitter faktiskt. Men nu är det en ny vecka och nya möjligheter.

1984


Har äntligen tagit tag i att fortsätta på "1984" av George Orwell och det är ett beslut jag inte ångrar. Väldigt bra och intressant bok. Det skildrar bland annat hur människor är i olika situationer som är väldigt slående. Hur skulle du och jag reagera om vi var i deras sits?

Jag hoppas sannerligen att denna vår blir lika bra som förra, eller ja, bättre. Hipp hipp hurra!

Farväl ifrån Skeppet.

Tack för samtalet igår Johanna, du är bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1984 = så bra. Slutet är oslagbart som sagt. Du kommer att förstå

2007-03-05 @ 21:41:27
Postat av: Olivia

Det var jag som skrev förra kommentaren om du undrar :)

2007-03-05 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback