Linköpingsvåren



Våren kom idag. Jag såg lyckan i solen. Solen sken och jag med den.
Vattnet nere vid stråket från sjukhuset mot Vidingsjö och Berga är väldigt vackert. Nog Linköpings finaste.

Under vintern så glömmer man hur fint och vackert allt är och det är nog ganska skönt för när våren kommer så upptäcker man ännu en gång dess skönhet. Lukten av värme är nog det man saknar mest. Den gör mig trygg.

Jag gick hem till Kokarn och hemmet på Lispundsgatan. Det var kul att komma dit igen, allt var som vanligt och vi pratade om kvinnor och tv-spel. Och om att spela bas.

Våren kanske blir bra, trots allt.


Lyft upp mig från min rädsla,
Kasta mig mot min längtan
Var mitt skäl till att leva
Fyll mitt hjärtas hål



Kommentarer
Postat av: Johanna, Oslo

du! den där texten om våren gjorde mig riktigt glad! tackelitack emil!

2007-03-13 @ 00:39:57
Postat av: Uenen, Perth

maste erkanna att det finns fa saker som sen den svenska varen. synd att jag missar den, men jag hoppas pa att vara hemma till sommarn.

2007-03-13 @ 04:31:27
Postat av: Erik, femte våningen

jag tror också den blir bra, trots allt.

Postat av: stephanie

måste instämma med tidigare kommentarer att det var väldigt fint skirivt, och man fick väl lite hopp.

sen var det inte igår man hörde av dig, hur har du det? ^^

2007-03-14 @ 16:29:14
URL: http://stephanielindgren.blogspot.com
Postat av: amanda

Kul att du är happy, emil

2007-03-14 @ 19:04:41
URL: http://ammandda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback