Guds interiör

Dagarna fortgår fortfarande. Hittils har veckan gått snabbt faktiskt, blev väl en skillnad nu när Joseph kommit hem från resan till Paris.
Igår så hade vi en bra dag i skolan då vi pratade och diskuterade om filosofin i konsten och olika andra tankesätt runt konst. Väldigt givande och bra, trivs allt mer i universitets korridorer.
Senare på kvällen åkte jag hem till familjen Niklasson då Olivia skulle hjälpa mig att modifiera ett par byxor jag köpt. Det var trevligt att träffa Olivia och hela familjen igen, länge sedan jag var där.
Idag tog vi tid att gå ut i Sveriges allra sämsta väder för en fin promenad i skogen och bergen runt staden Linköping.

Man blir ledsen när något så vackert är så fult, med allt.



staden2




På söndag (11/3) så spelar The Fort Knox på Skylten klockan 18.15, då får ni gärna komma och titta på när vi underhåller en kort stund av er evighet på jorden...

Allt är hårt. Även du, du som var så mjuk.


Farväl.



Blåa berg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback