Veckan som gått

Hey!


En slapp vecka har jag lämnat, var hemma en del.

I måndags så var jag i skolan, sen gick jag och Jesper och letade efter skor, men hittade inga. Han köpte ett par brallor. Sen gick vi hem till honom och åt gott och såg på en film jag inte hann se klart för jag skulle till jobbet. Sen gick jag hem och softade.

På tisdagen tog jag ledigt, jag var väldigt trött, sen veckan innan, jag gick dock på ProjektArbetes lektionen, ville inte svika dom andra i gruppen, för jag tror dom tycker så om mig nästan. Sen så klippte jag mig lite, men jag tror inte många såg skillnad, för jag toppade till det bara. Sen så åkte jag hem ett tag och efter det åkte jag och kollade på när Olivia klippte sig och efter det drog jag vidare till Simhallen, där jag gymmade en del och sen så badade jag lite och tog det lugnt.



På onsdagen så tog jag ledigt ännu en dag, kännde mig lika trött som dagen innan. Den här dagen så tog jag mer tag i mitt problem och tog en promenad ute i det fria och tog kort. Det var väldigt vackert. Solen lyste på den fina snön och jag gick runt till fina ställen vi har här i Linköping.

Sen så ringde Olivia och frågade mig om jag ville hänga med henne hem och det gjorde jag och vi hängde hemma hos Olivia och spelade en del, men tog det mest lugnt. Där stannade jag tills basketen på kvällen, kul att spela igen alltså!


På torsdagen gick jag i skolan igen. Och efter skolan klockan 16 så gick jag och repade med Zeipel och en kille som heter Samuel (som f.ö spelar i Grace Will Fall). Det var ganska kul, även om jag var lite handikappad iomed att jag inte spelat HC alls nästan. Men men. Kul var det. Därifrån blev vi hämtade av Filip som skjutsade oss hem till Valdis där vi hade saltgrupp, det var riktigt roligt. Kul med saltgrupp alltså.


På fredagen så skulle jag och Olivia simmat, men hon var tvungen att fixa med sin iPod. Jag övningskörde ut henne till SIBA där hon köpt den, medans jag och pappa gick och handlade på maxi (blir kul när hon läser detta för hon trodde vi övningskörde) till min och Olivias ettårsdag som var igår (lördag). Det var kul.

Igår så firade jag och Olivia ett år. Det var mysigt, konstigt att tiden går så fort, det känns inte som det var ett år sedan vi kollade på Rocky precis, men ifs, det är ändå svårt att tänka på en tid utan Olivia, det var väldigt länge sedan känns det som. Jag hade lagat middag till Oliva och fixat en hel del andra grejer.

På kvällen så gick vi på 21:21, den andra jag missat sen två år tillbaka. Denna var den första utan att jag visste vad som skulle hända. Men de skötte sig bra iaf. Bra predikan tyckte jag, eller asså, den gav inte mig så jättemycket, men den var en väldigt bra introduktionspredikan tycker jag.

Alex är också och hälsar på i stan denna helg. Och snart så kommer han hit och då ska vi äta lyxfrukost. Cool.



Dagens låt:

Neon Blonde - Chandeliers And Vines

Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

bra idè :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback