COOl

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nää... Eller kanske "På rymmen" den var cool.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren, självklart
Brukar du sjunga i duschen?
Nope. Fast det är för att jag badar mer än duschar
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Fotbolls VM!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Naee... eller låter fint men är nog ganska ytligt
Vad är viktigast för dig?
Att bli uppskattad. Att göra bra musik. Att få träffa de jag älskar.
Laddar du hem musik och film från internet?
Shhh jaa. Men jag köper även många skivor/filmer.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa en studio.
Vad är det bästa med julafton?
Vet inte riktigt. Jesu födelse säger jag lite kristligt.
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja
Vad får dig att slappna av?
En film och pepsi
Är du skyldig någon pengar?
Mina föräldrar och Simon är jag nog skyldig lite :)
Är du mörkrädd?
Näe
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Glasögon fast ganska sällan. Är översynt a.k.a jag kan bli trött i ögonen om jag kollar för länge på något t.ex. dator
Vilken färg är snyggast?
svart, gräddvit, mörkbrunt
Tycker du matte är svårt?
Som bara den
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nä!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
10-11 typ.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
vem och vem, avreagerar ilska på saker typ slå på grejer.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Naee... folk ska få bestämma själva. Lagar är inte vägen.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Ett vad jag kommer ihåg.
Bor du utomlands?
Nej.
Har du piercing?
Nej.
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Nej
Bråkar du och dina syskon ofta?
Naee, men träffar dom ganska sällan.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Jesus Kristus, jag hoppas han är det.
Läser du ofta böcker?
Ganska ofta
Vad föredrar du för sorts filmer?
Gäng/maffia-filmer
Vad slösar du mest pengar på?
Slösar och slösar, men lägger ganska mycket på musik och så. Slösar i dess rätta bemärkelse isf på mat.
Vill du gifta dig?
Ja, verkligen.
Vill du ha barn?
Ja
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Kollar aldrig på TV nästan, men gillar 100 höjdare, Grattis Världen, Musikbyrån, Family Guy, Svenska Dialektmysterier, 24 (försök att få ihop hur jag kan tycka om alla dedär serierna utan att kolla på tv)
Vilka länder har du varit i?
För många för att skriva här.
Vilka husdjur har du haft innan?
Katt
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Uppklädning
Solar du ofta?
Nej
Är du bra på att laga mat?
Ganska, eller vad säger du Olivia?
Var badar du helst?
Insjöar och medelhavet... Simhallen ;)
Vilka djur är du mest rädd för?
Insekter blää
Vad tycker du om monarkin?
Inte intresserad
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Tycker musikstilar där man blandar många olika är bäst.
Vilka språk kan du?
Svenska, engelska, spanska
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Brutit benet... blindtarmen?
Vilken kändis är hetast?
Olivia
Gillar du att dansa?
På klubbar
Vad har du för klädstil?
Vet ej
Är du flygrädd?
Lite kanske, när jag flög i somras hade jag öroninflamation och det gjorde riktigt ont, så det är nog därifrån.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Väldigt bra
Hur vig är du?
Ganska vig, inte som Kokarn dock
Vad dricker du helst när du är törstig?
Guavajuice ;)
Vilken är din favoritglass?
Saffran på bosses är god... Bosses glass är bäst i allmänhet
Tror du på ett liv efter döden?
Ja
Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget
Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony Ericsson
Vill du gå ner i vikt?
Lite
Vad har du för personlighet?
Framåt och tänkande.
Har du varit deprimerad?
Inte på riktigt
Tycker du om sushi?
Har lite delade åsikter för jag har bara provat en gång när jag smakade av Alex sushi.
Tror du på livslång kärlek?
Självklart
Vad äter du helst när du ser på film?
Choklad
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp, 40 years going strong.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Har gjort det lite, men sport är roligare så satsar hellre på det.
Har du tandläkarskräck?
Lite faktiskt
Vad heter du i mellannamn?
Oskar
Har du någongång haft självmordstankar?
Nej
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska going for morgonar, skönt att vara uppe tidigt om det är fint ute, och gå och tänka.
Vilken ögonfärg har du?
Blå
Vilken hårfärg har du naturellt?
mellanblond... mörkblond
Biter du på naglarna?
Nej
Är du beroende av något?
Musik
Vilka internetsidor besöker du varje dag?
Bloggar, helgon, skunk, crossnet, last.fm
Hur ofta motionerar du?
Tre gånger i veckan kanske... Spelar basket och badar/simmar/gymmar

Ahhh långt test

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback