Annandags kväll

En väldigt händelsefylld dag!


Den började med att jag vaknade och stack på mellandagsrean med Brännarn. Roligt! Han hittade byxor och tröja och till slut hittade jag en tröja också som jag blev väldigt nöjd med, det var schysst. Efter det käkade vi pizza på Marmaris och snackade skit. Det var kul, han är rolig. Wrd! Efter det så hängde jag med mina syrra och hennes familj som var här på besök hemma hos mig. Kul att träffa släkten, men var lite trött på det eftersom det blivit mycket sånt på sistone.


På kvällen kom Erik runt 20:30, och ett tag efter det kom Filip och till slut kom Vera. Vi stack iväg till järnvägsstationen där vi tog foton i en fotoautomat, det var roligt.






Sen stack vi och hängde på en parkering tills vi bestämde för att dra oss till Filips jobb på McDonalds och käkade lite snaxx. Efter det tog vi turen till Filip där vi satte oss och pratade massa strunt. Väldigt roligt faktiskt. Hela kvällen och dagen. En bra dag.


Dagens låt:

Extol - Pearl

Kommentarer
Postat av: Mattias Nystrand

storebror anser att lillebror är en luffare som hänger på cafeer och pratar alltför mycket strunt! Klipp dig, gå till en diplomerad fotograf och skaffa dig ett liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback