Till kärlekes tjäll

Ett infall jag fick igår var att spela in en sång jag skrivit nyligen, och gjorde detta på någon timme. Du har möjlighet att ladda ner den här
Den är för övrigt inspelad på min toalett här på Bjärka.

Vi flyr till sanden
jag för dig fram med handen
i en dans för skratten
oss vidare i natten
Hur du var
och du sa till mig den dagen
gjorde mig så glad
Och du dansade
ja, du dansade för mig
i solen
och ditt hår det glänste så fint
i solen
och du log mot mig
den dagen var sann


 

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Länken funkar inte.

2008-02-17 @ 20:31:02
Postat av: syster

Jo, den funkade nu för mig iaf...

2008-02-18 @ 07:22:37
Postat av: J.Hällström

Otroligt bra låt Emil. Länken funka först inte för mig heller men nu verkar den funka bra.
Kärlek//J.Hällström

Postat av: sanne

jag tycker om den - låten.
vad händer nu med musiken för dig. the fort knox är nedagt va??

2008-02-20 @ 14:08:30
Postat av: Uenen

har du tagit bort dig från facebook? :D

2008-02-28 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback