I brist på annat

band: Radiohead
skiva: Kid A
låt idag: Everything in its right place
tvprogram: Family Guy
bok: Fans av Fredrik Strage
mat: Jasminris med valfritt till
godis: Inget
genre: Sorg
klädesplagg: jeans
färg: Svart
fetisch: ...
när jag var liten var jag: "sprallig"
tre ord som beskriver mig själv: (just nu) ledsen, förvirrad och tänkande
det här yrket vill jag ha: Konstnär
det här gör mig helt sjukt förbannad: jag vet inte...
den snyggaste frisyren är: min och alla andras
de tre viktigaste sakerna i mitt liv är: vänner/familj, konst och lycka
det här är mina största intressen: musik, konst, tänka, kärlek, basket, svensk landslagsfotboll, instrument och prylar
ett bra band på x: ...
det tråkigaste jag vet är: att vara likgiltig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback