The gray clouds dress the morning

Hey!

I förrgår så hade jag riskkväll hos Alexander med vänner. Det var riktigt roligt att träffa honom igen, det har inte blivit så mycket så på sista tiden, tyvärr. Har saknat honom.
Jag vann ej, jag kom näst sist t.o.m. Ibland så ler livets skugga mot mig. haha.


Igår så hade jag och Olivia en heldag då vi bara var med varandra (typ) det var riktigt kul. Olivia kom runt 10:30-tiden och vi tog det lugnt och pratade ett tag, spelade lite på våra nya låtar m.m tills vi bestämde oss för att gå och bowla. Det var kul, länge sedan man bowlade.


Cosmic Bowling

Jag vann första serien och fick 131 och det var jag nog ganska så nöjd med. Sen vann Olivia andra serien, hon var bra. Men jag vann totalt sett. Sen gick vi till Hemköp, Five Tastes och Lucullus och handlade mycket mat som vi festade på hemma hos mig. Det var väldigt mysigt. Vi kollade även lite på ett gammalt "Värsta Språket"-avsnitt. Sen så lämnade jag Olivia vid tåget. Det hade varit en väldigt fin dag med Olivia.


När jag stod vi stationen så kom faktiskt Vera och hämtade mig och körde hem mig, haha vilken rolig tjej som gör det alltså. Efter det så väntade jag på Filip och sen så gick vi och dansade på Bagdad. Även Vera, Johanna, Marlene och Matilda kom och dansade med. Det var roligt, väldigt många "roliga" personer som hängde där haha. Hahah, mm. Vid 02-tiden stack vi hem. Filip sov över hos mig och klockan 10:30 började han jobba så jag gick upp med honom och fixade frukost. Sen somnade jag om och vaknade klockan 13. Idag ska jag softa och gymma tänkte jag. Och plugga. Mm.

Vi ses!



Dagens låt
The Fort Knox - Den där nya låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback