Soft

Hey igen!


Den dagen jag skrev förra inlägget softade jag, det var skönt. Pluggade dessvärre inget men men. På kvällen så kom David över och vi käkade och kollade på "Världarnas Krig" inte alls lika dålig, alltså den var inte det, som alla säger. Ganska bra tyckte jag nog att den var iaf. Stark 3 / 5. Mm! Sen så ringde Filip precis när filmen var slut och frågade om vi skulle hitta på något. Det gjorde vi, vi stack till BiljardSalongen och körde datorspel. Unreal Tournament II. Riktigt kul faktiskt, värt 15 kr att dra dit och softa med vänner faktiskt. Kul (vålds)spel.


I Söndags så gick jag upp kl. 8 och kl. 08:30 så var jag på simhallen och skulle gymma med Hampus, och det gjorde vi. Det var kul, han visade runt lite hur det funkade för han var lite inne i gemet. Sen så gick jag och simmade lite och sen så bubbelbadade jag. Värt med gymkort!

Sen så skulle vi spelat in film men de andra bangade och det var ganska skönt för jag somnade när jag gick hem. Då kom mamma och pappa hem och i samma veva kom Olivia. Det var kul, hon är fin. Vi tog en promenad, hon ramlade roligt, vi spelade Gitaroo Man (världens mest underskattade tv-spel kanske? eller är det underskattat jag vet ju egentligen inte), vi kollade på anime och pratade med min föräldrar.


Imorse så gick jag upp tidigt för att skriva hemtenta om Islam, det var lagom kul när man skulle upp, men det blev ganska bra när jag väl var klar! Idag var första dagen i skolan, det gick ganska skönt, ganska slappt. Men skulle gärna vilja ha en vecka till lov nu. Känner mig trött. Man borde egentligen ta det lugnt på loven, men som ni kan läsa i denna blogg är det en vara jag inte brukar konsumera.


Ha det bra!


Dagens Låt:

As I Lay Dying - Distance is Darkness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback