Skratta-så-du-dör-galan

Hey ho!
Nu var det ett tag sedan man uppdaterade här. Fast det har sina orsaker. Vi har haft "Skratta-så-du-dör-galan" att planera och utföra! Och det tog hela förra veckan, på riktigt, gjorde inte så mycket annat.






Det gick ganska bra, jag missade några grejer och sen så blev det lite teknisktstrul, men överlag gick det bra. Ungefär 500 personer var där skulle jag tro. Samtidigt så släppte vi vår DVD, och efter galan så sålde vi ungefär 40 stycken.

Idag så har jag inte gjort något förutom att sova länge och att kolla på film. Det har varit skönt, inte varit ute alls utan för en gång skull ta det lugnt. Började på en ny låt, men jag vet inte om den blev så bra... Har dessutom flera andra låtar att slutföra. Fast texten blev ganska bra, den speglade lite som jag tänker på just nu. Döden. Inte att jag vill dö eller något sånt utan att tiden här på jorden är väldigt kort, jag är 20 iår, jag har väl max 60 år kvar... fast det är ju ett tag. Hoppas att jag inte kommer in i en tristess när jag blir äldre, inte blir en slentriangubbe.

Äh nu svamlar jag, ska gå och lägga mig nu. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, vad glad jag blir!
Du med, fast kille =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback