Samba

Hey!

Ahh, denna vecka har faktiskt gått ganska snabbt, känndes som att det var typ igår som vi spelade in film hos Jonas. Filmen blev bra dessutom, tror jag, men det kändes så iaf när vi spelade in den.

På måndagen så gjorde jag inte så mycket förutom att jag jobbade och träffade Olivia. Hon är mysig. På tisdagen så gick dagen som den brukar, och jag slutade vid 16-tiden. Då tog jag och Olivia automatfoton, kanske lägger upp ett av dom här snart.

Sen så stack hon hem och jag gick hem och spelade gitarr och softade tills brännarn kom förbi här och vi tog bilen hem till honom och kollade på film som de gamla goda dagarna :) Vi kollade på Mission Impossible 2, den var mycket bättre än jag kom ihåg den. Roligt! Sen så tog vi en promenad och snackade. Sen åkte vi hem och jag började med planschen till vår gala. Filip kom och hjälpte mig och runt 03 somnade jag och gick upp klockan 07 igen, det är inte lika skönt som det låter kan jag lova!
På onsdagen så jobbade jag, softade och senare spelade basket. Skönt att börja spela igen. Basket är verkligen kul.

Nu är det torsdag och jag sitter och väntar på att kokarn kommer hit så vi kan dra till simhallen, jag har håltimme. Klockan 14:40 börjar jag engelska.

aja. vi ses!


Dagens låt:

Seu Jorge - Convite Para Vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback