First week of the rest of your life

Hoho!



Första skolveckan har passerat och jag har överlevt, även om den faktiskt var ganska så hård. I måndags så gick jag i skolan, som sagt, jobbade, sen så tog jag det lugnt resten av kvällen.



På tisdagen så började jag tidigt, men "försov" mig till 10-tiden gick på en lektion sen så stack jag till simhallen och simmade lite. Åkte tillbaka till skolan och gick på den sista lektionen. Efter lektionen hade vi samling med Ny Generation, ett årsmöte. Det gick bra. Efter det gick jag på coachsamtal på gymmet (haha). Jag halkade med cykeln på vägen dit, men men. Jag trodde jag skulle få en 80-talsfrisyrbeprydd kille med för små shorts som skulle instruera mig men nej, en äldre kvinna med håriga ben och hängiga bröst blev det istället. Men hon var schysst, hon kunde ganska mycket. Sen så gymmade jag där tills jag åkte hem.


På onsdagen så hade jag engelska första lektionen och efter den hade jag hål, där så tog jag ut "The Model" som vi ska spela på ensamblen... eller vi ska spela Das Modell t.o.m! Ska bli ganska kul att se resultatet. Efter alla lektioner och så träffade jag Olivia, vi tog det lungan tills jag började jobba kl. 17, sen efter jobbet åkte jag hem till henne. Det var kul, en mysig dag att bara hänga med Oliven.


På torsdagen hade jag sovmorgon, men den utnyttjade jag inte alls utan gick upp tidigt och fixade med mitt arbete till Estetisk-Orientering. Det tog hela morgonen, sen så åkte jag till lektionen som höll på i några timmar och sen engelska. Efter allt det så träffade jag och Olivia och vi drog till simhallen. Mysigt att bada med Olivia vi badade omkring i två timmar, det är kul. Sen så trodde jag att vi hade saltgrupp, men tydligen inte så jag fortsatte att hänga med Olivia. Skönt.



På fredagen så slutade jag tidigt, kl. 11. och så klockan 13 så träffade jag Zeipel och Kokarn. Vi träffades på BiljardSalongen och spelade Unreal Tournament. Det var kul, men jag vann inte så många gånger, det var lite synd. Men men, sen så stack vi, nu även med robin i ackompanjemanget till Uenen som fyllde 20 år. Han börjar bli penso! Vi hängde hemma hos honom kanske i 3 timmar och åt massor, måste gått upp 1000 kilo minst. Efter det drog vi till BiljardSalongen nu med ännu mer folk och spelade Unreal och även lite Warcraft III. Även detta var roligt. Efter allt detta stack vi och åt på Hakepi och sen så splittrades gruppen så jag och Zeipel stack till Elsas och fikade lite och sen hem till mig och kollade på Bleach. Bleach har jag f.ö kollat mycket på dessa dagar.


Sen igår så spelade vi in film hela dagen, till vår dvd. På kvällen så stack jag och Olivia hem till Malin, där vi träffade Malin, Jonathan, Niclas och sen en tjej som hette Emma tror jag som bara var där en snabbis. Det var schysst, vi spelade ett spel som heter Bönspelet, det var riktigt roligt. Men jag förlorade de två gånger vi körde.


Idag ska jag först nu på mötet och sen till Jonas och spela in film. Men först ska jag hinna med att se Bleach och därför måste jag sluta skriva nu. Hej då.


Dagens låt:

U2 - Party Girl (från Under a blood red sky)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback