All is quiet on New Year's Day

Jag börjar med några bilder:




Castro


Uenen är omtyckt



Vi är söta


Han är blixtad


Olivia är fin


Robin Frahm is "Little Irani-boy"


Bilderna är tagna ifrån Unite06 där vi hade äran att spexa till det på nyårsfesten. Kul som bara den har det varit faktiskt. Vi åkte upp dit och det tog kortare än väntat, alltså inte i tid men i rolighet. Sen så satte vi oss i ett rum, och var där i typ 3 dagar och planerade tills nyårsfesten var, och då så körde vi igång. Och det var riktigt roligt! Det blev jättebra. De där 3 dagarna innan som verkade tråkiga när jag skrev det sådär, var inte alls tråkiga heller, roligt att planera och man lärde känna varandra jättebra (jag, Filip, Simon, Patrick, Kokarn och Uenen) även fast jag kännde alla bra redan. Men det var riktigt roligt iaf, orkar inte berätta i detalj men bilderna ovan säger nog det mesta.


Igår så såg jag King Kong med Järpen och Erik det var också roligt, men filmen var inte bäst men 3 / 5. Idag så har jag hängt med Olivia mycket och det var väldigt mysigt. Senare så hängde jag med Brännarn och vi pratade och det var väldigt skönt och trevligt. Skönt att hänga med honom igen, känns som att vi inte gör det så ofta längre.


Allting är underbart

Ingenting kan vara bättre än vad det är just nu (eller ja, en grej)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Är du säker på att Castro ska vara med C och inte med K? :D Haha

2006-01-05 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback