2005

2005



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Pussades på riktigt



2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga vad jag kommer ihåg



3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Andreas Ardenfors blev farsa, min syrra och så.



4. Dog någon som stod dig nära?

Min farmor



5. Vilka länder besökte du?

Spanien och Sverige



6. Är det något du saknar 2005 som du vill ha år 2006?

Fler livespelningar med The Fort Knox



7. Vilket datum från år 2005 kommer du alltid att minnas?

4 februari, när jag blev ihop med Olivia



8. Vad var din största framgång år 2005?

Släppa demo och Nyårsspexet på Unite



9. Största misstaget?

Inte jobba under sommaren



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Var sjuk på min farmors begravning :/



11. Bästa köpet?

Gitarr, pedaler och printningen till vår skiva




12. Vad spenderade du mest pengar på?

Onyttigheter och gitarrgrejer



15. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Olivia! Och att det gick bra på Nyårsfesten, Spanienresan



16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2005?

Death from Above - You're a woman, I'm a Machine



17. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?

Som vanligt tror jag.



18. Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat mer, stressat mindre, läst ännu mer



19. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit onyttigheter



20. Hur tillbringar du jul?

med familjen hos min bror



23. Hur många one night stands?

Noll



24. Favoritprogram på TV?

Family Guy, Grattis Världen, 100 höjdare, Rallarsving



25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej



26. Bästa boken du läste i år?

Harry Potter and the half-blood prince



27. Största musikaliska upptäckten?

The Blood Brothers, Melt-Banana, Death from Above 1979, Pink Floyd (iår började jag förstå musiken på riktigt), min mandolin, pedaler, Olivia =), As I Lay Dying och tja... The Bled.



28. Något du önskade dig och fick?

inspiration



29. Något du önskade dig men inte fick?

vet inte



30. Årets bästa film?

Den bästa som jag såg iår var Laputa - The Castle in the Sky



31. Vad gjorde du på din födelsedag 2005? Hur många år fyllde du?
Jag hängde med Olivia, vi gjorde massor grejer... En bra födelsedag. 19 år blev jag, börjar bli penso.



32. Finns det någonting som hade kunnat göra ditt år bättre?

pengar kanske... hade väldigt lite av den varan ett tag



33. Hur skulle du beskriva din stil 2005?

Tightare, längre t-shirts, lång lugg.



34. Vad fick dig att må bra?

Olivia, Musik, Vänner, Basket, Grabbarna och Tjejerna



35. Vilken kändis var du mest sugen på?

Uenen



36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

Ingen iår faktiskt



37. Vem saknade du?

Olivia under de fyra veckorna vi inte träffades förutom i 10 timmar eller vad det var



38. De bästa nya människorna du träffade?

Nya och nya men: Olivia, Erik Jarl, Spaniengänget



39. En värdefull läxa du lärt dig i år?

Ta tag i det du vill göra, och gör det nu.



40. Citera en sångtext som summerar ditt år:

Aeterna Copernicus, Eternal Copernica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback