Mmm lov

Ahhh lov, vilka tider. riktigt skönt faktiskt. såhär har det sett ut ungefär hittils:

I lördags så softade jag tills klockan blev ungefär 15:30 då jag gick till kyrkan och sa hej då till Olivia och de andra som åkte till Kittelfjäll. Efter det så åkte jag till gymmet och gymmade och kollade på hockey också.
Efter det att jag kommit hem och duschat kom David och vi åkte tillsammans till först Jonathan och sen till Emma som hade en liten fest. Tydligen skulle de kolla på melodifestivalen men det tilltalade oss inte så mycket, så vi satt och snackade och softade. Spelade Jeopardy och lite så. Det var en mysig och trevlig kväll.

På söndagen så gick jag upp ganska tidigt för att åka till Alex och kolla på nattens NBA Slam Dunk contest, det var schysst, iår var det riktigt snygga dunkar faktiskt. Och därefter träffade vi Järpen och Uenen i simhallen. Det var kul där, kul att vara där ett gäng. Vi lekte konstiga lekar och åkte i ruschbanan. Där slog vi våra tidigare rekord, jag fick 06:79 (mot mitt tidigare 07:18 var det riktigt bra) men Järpen fick en tid som var ännu bättre 06:65. Svårslaget! Men jag ska ta den. Jag har ju inte gymkort där för intet.
Efter simhallen stack de andra och åt och jag stack hem och tog det lugnt, men ringde efter ett tag till Brännarn och vi stack hem till honom och kollade på höjdarfilmen "walk the line", om Johnny Cash liv, 4 / 5 ger jag den. Efter det lärde jag Brännarn lite gitarrgrejer tills klockan blev sent och jag fick skjuts hem. Jag kanske glömde nämna att jag har fritt från föräldrar denna vecka.

På måndagen så tog jag det lugnt en lång tid, tills jag träffade Järpen på H&M vid 14-tiden. Vi fönstershoppade en tid. Sen gick vi hem till Järpen som lagat mat. Det var gott. Efter det så stack jag och Järpen hem till mig och spelade GTA 2. Jag slog honom ganska hårt så nu vill han inte spela mer. Efter det kom Brännarn och hämtade oss för att vi skulle handla till "festen" vi skulle ha hemma hos honom. Mycket chips och onyttigt, men försökte hålla mig borta från att äta allt. Vi spelade Rapparkalja och det var väldigt kul, det är ett typiskt bra sällskapsspel. Jag kom bara tvåa men det gjorde inget. Kärringen var roligast i sin spelstyle. Brännarns brorsa hade fest samtidigt och dom var roliga att titta på med också. De gick och kissade hela tiden och kissade med varandra och allt. Haha. Det slutade med att jag, Järpen och Brännarn hängde i Brännarns rum och lyssnade på metal, det var mysigt. Sen åkte vi bil och åkte baklänges genom McDrive. Även det var roligt.

På tisdagen så softade jag ganska länge på morgonen. Efter ett tag kom Järpen, han hade med sig idén om att spela Transport Tycoon. Ett spel från typ 1994, så det har vi spelat en del idag. Men jag har mest kollat på Prison Break (även de andra dagarna) och det är riktigt bra och spännande. Synd bara att episod 14 inte kommer förrns 20 mars. Det är segt som bara den. Hur ska det gå för Michael Scofield?! Jag måste vara utan honom i en månad lite drygt.
Sen klockan 20 så började hockeyn och då kom även Brännarn. Men vi insåg att det var typ den sämsta och tråkigaste matchen på länge så vi drog lite innan 22 till Site och spelade CS. Det var väldigt kul, kul att spela datorspel med vänner faktsikt. Site var också ganska schysst, men mindre än innan... Tror jag iaf.
Sen skiljdes vi åt och nu har vi spelat lite Transporter Tycoon igen och jag börjar lära mig och jag tror att Järpen är lite rädd faktiskt.

Nu ska jag sluta. Mamma och pappa kommer kanske hem i övermorgon. Då kommer även min PA-grupp.

Måste bara skriva att jag saknar min Oliv mycket. Man mäker hur mycket man är och tänker på en person först när den personen är borta. Men nu är det inte många dagar kvar tills hon kommer tillbaka till mitt liv.

Puss. Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback