mm...

hey!

är lite seg just nu, har inte lust att träffa någon. eller... jag vet inte, är nog lite smådeppig. spelade ikväll i kyrkan, det gick bra, förutom att jag körde utan medhörning så rösten kanske lät falsk, vem vet, troligvis de som lyssnade.

jag vet inte... jag är nog som sagt lite smådeppig och då vill jag bara dra, dra till Spanien och bo där i några år. Skulle man bli saknad? Skulle man glömmas bort efter ett tag?
Jag vet inte.

Idag så simmade jag och Olivia, det var mysigt. Jag älskar henne, hon är bäst. Vi köpte kläder igår, det var kul.
Jag köpte ett par byxor, ett par byxor jag letat efter länge, det var skönt att hitta dom och köpa dom. Typ dom första byxorna jag köpt sedan maj. Konstigt alltså. Förr i tiden köpte jag jeans jämt, men nuförtiden är jag nog mer kräsen.
Olivia köpte:
en kofta, två linnen, en väst och ett halsband, det var väldigt snyggt. Och det passar en snygg kvinna.

Imorgon åker många till Kittelfjäll och annat. Olivia bland annat, det kommer bli jobbigt utan henne.

Det är kul med musik och vi har fått bra kritik för vår skiva, ni får gärna ladda ner den och sprida vidare den;
www.thefortknox.tk är hemsideadresen där den finns att ladda ner.
Egentligen vill jag bara hålla på med att göra musik nu, på heltid. Det vore schysst.

Idag börjar mitt lov, hoppas det blir bra. Jag hoppas det... Mm. Vi ses.

Slänger in en bild på Olivia med:



Dagens Låt:
The Doors - A feast of Friends

Kommentarer
Postat av: Olivia

Var inte ledsen, Emil. I love you.

2006-02-17 @ 23:43:55
Postat av: Hanna

Emil jag tyckte du var jättebra på lovsången! :)

2006-02-23 @ 14:40:06
Postat av: Hanna

Det lät inte falskt..

2006-02-23 @ 14:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback