It's cool.

Tja grabbar och tjejer, går bra det bra? ah skönt då.

Sitter och funderar på min vecka hittils. Man kanske ska börja på söndag, och man kanske ska börja med lite bilder:







Söndagen började med att Alex kom förbi och vi tog det lugnt och tog en frukost, vi drog och köpte bacon och ägg hade Alex med sig så vi gjorde en amerikansk frukost, scrambled eggs och bacon. Riktigt gott. Sen så tog vi det lugnt, kollade lite i mitt fotoalbum. Sen softade jag tills klockan blev 15 och det är då bilderna ovan är tagna ifrån. Det är när jag och min PA-grupp har möte. Det var roligt, vi hade faktiskt kul. Kul grej.


Efter det stack jag hem till Bränniz, vi kollaed på THE GAME. Den var ganska okej, men inte världsbäst. Stark 3 / 5 skulle jag nog säga.

Sen så pratade vi länge, vi tog en promenad i 17 minus (det var kallt)och sen när vi kom hem igen efter en lång promenad satte vi oss och pratade igen. Det är kul att ta det lugnt att prata.

På måndagen jobbade jag... ja... tog det nog mest lugnt. Försökte plugga.

Idag så gick jag i skolan, ganska segt. Hade prov och skrev fyra sidor på en fråga. Ganska bra!

Sen så träffade jag och Olivia och vi kollade på skor och så. Det var kul, hittade nog mitt par. Blir nog att köpa dem imorgon.

Sen hängde vi, det var mysigt. Jag älskar min Olivia, hon är fin!



wowowowo. vi ses.


Dagens Låt:

Extol - Jesus kom til jorden for å do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback