Jag ser dig.

Jag ser dig mer än du tror, livet arbetar så. Jag arbetade min väg till Tromsö i veckan, det är väldigt mycket vackert där. En man stod utanför ett café vi besökte och sa att jag liknade "The Ark" och att om han hade varit "homo" hade jag varit något för honom. Det var dock inte honom jag syftade på när jag skrev om vackra ting i Tromsö utan om den fina staden med de fina bergen.

Tromsö

Jesper var ytterst närvarande idag, vi gick på stan. Senare på kvällen visade han mig en av sina nya bilder, väldigt vacker.

Jesper

På kvällen drack vi vin, av alla drycker som fanns att välja på och pratade om livet till våren.

Innan detta inträffade så träffade jag min kompanjon Joseph. Tillsammans så träffade vi Gösens fru, Elisabeth, vi skrev under ett kontrakt om att vi ska bo i en av deras lägenheter från och med 1/2 2007. Det känns i hela kroppen.

Imorgon ska jag och Jesper vidare till Biltema där vi ska köpa lite sprayfärg och börja fixa lite med schabloner, hoppas det blir bra.

Annars så kan jag rekomendera låten Atlantis to Interzone med bandet Klaxons.

Nu ska jag sova. Adjö till dig, och speciellt till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback