Cool Night Cool Cat

Hey!

Sitter nu och är lite påtänd, då inte på knark utan på FIVE TO ONE med The Doors. Ahh vilken låt det är alltså.

Har lämnat in projektarbetet nu och det är skönt. Men jag var tvungen att sitta så länge med det. Först satt jag kanske från 11 - 15 sen så hälsade Hanna på, och sen så kom åsa vid 20 och så jobbade vi till 03 och efter det så gick jag upp klockan 07 och jobbade tills klockan slog 14. Så vad blir det, 17 timmar på ett dygn. Skönt!
Lyssnade nästan bara på The Doors under denna tid så det ska bli roligt att se min
last.fm ikväll.

På kvällen höll jag i lovsången och var i cafét. rolig kväll som ebbade ut i trancefest i cafét.

Lördagen gick snabbt först(kanske för att jag sov till 13) och inte lika snabbt sen. Jag var på Jazz och Blues-festivalen här i stan med Erik, Joel och Simon. Det var kul, roliga grejer. Men jazz blir lite segt efter 10 timmar.

Top 3 band igår
1. Earth Jazz Band

2. Double Rainbow

3. Peter Asplund


Men inget var väl super. Inte The Mars Volta om man säger så. det hände massa roliga grejer som jag inte orkar rabbla upp. Kan dock förmedla att Mats (Eriks bror) blev lite crazy efter Peter Asplund och gick "jazz-gång" i 30 minuter kanske.

Idag har jag övat till sceniska nästa vecka. Det kan bli kul, bara vi får till det snart.

Veckan har varit så lång faktiskt, längsta veckan iår lätt. Har inte hunnit träna så mycket denna vecka men kanske kommer mer snart?

Om sex dagar ska jag och Olivia till Spanien. Det ska bli riktigt skönt.

Dagens låt:
The Doors - Five to One (egentligen hela "Waiting for the Sun"-albumet. Det är såå fantastiskt)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är faktiskt dags att du tar tag i träningen nu, tänk på beach 2006 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback