Matt dag, alltså jag var matt, inte dagen

hejsan "bloggen"



idag har varit en händelserik dag och den började med något hemskt!



Jag gick upp klockan 08:45 för att jag skulle träffa min kära flickvän på Åhléns kl. 10. Där skulle jag byta en present jag fått av min syster iomed att jag fått en liknande sak av min flickvän. När jag bytt presenten märker jag att i min väska, där jag inte så mycket tidigare lagt mitt presentkort till simhallen och cdmedia ligger bara cdmedia-kortet kvar. Panik! Jag ringde hem och frågade om de hade sett kortet men icke, det var inte där. Jag tog samma väg som jag kommit till Åhléns men hittade inget. Mitt vita kuvert skulle vara svårt att hitta i den vita snön. Jag började gå från början till slut av min väg, ackompanjerad av min far, men ingen av oss hittade det. Jag ringde till Olivia och frågade om hon kunde gå tillbaka till Åhléns och kolla om det låg där. Men nej. Jag bad henne ändå fråga expediten. Jag fortsätte min resa med min far men utan lycka. Då ringde telefonen och det var Olivia som sa att hon hittat det! Tur! Skönt! Tydligen hade kuvertet åkt in i förpackningen som jag lämnat tillbaka på något konstigt sätt. Men det var väldigt trevligt att hon hittade det. Vi gick runt på stan och letade kläder och skor och allt som fanns på mellandagsrean till Olivia och hittade det vi skulle.
Detta är dagens fångst:


2 par riktigt snygga stövlar

1 par riktigt snygga byxor

1 riktigt snygg kavaj



vilken fynddag alltså!


Efter många om och men skulle vi planera inför spexet på unite. Det var segt iomed att jag sovit så lite och gick väldigt sakta framåt, men nu har vi nog ganska stor koll på hur vi ska fixa med det. Ska bli roligt, ska upp klockan 12 igen och köra.

fixade med vår (tjejer som spexars) sida, och ni, kära läsare, kan få en preview
HÄR.
Efter det stack jag och Simon hem till Jesper ett tag och hälsade honom välkommen tillbaka. Nu ska jag sova... Saknar Olivia. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback