Dan' efter dopparndan'

Hey ho kvinnor och barn!



Nu har jag kommit tillbaka från mitt julfirande hos min bror i småland. En lyckad jul måste jag säga, även fast julkänslan kanske inte var på topp, och undrar om den kommer vara det på samma sätt som förr?



En lista på grejer jag fick:



­O Presentkort på simhallen till simkort för våren 2006

­O Ralph Lauren Polo Sport-parfym

­O Presentkort på CDmedia

­O Parfym och grejer på Åhléns som jag nog ska byta (till skivor?)

­O Böcker; Boken om Joachim Posener (Internationellt Efterlyst), och 1984 av George Orwell, och sen nån konstig bok av Olivia :S

­O Choklad

­O Halsduk

­O Handskar




Sen så blev mina julklappar en hit, och det var kul som bara den! Dessutom så fick jag låna en choruspedal av Mattias som han inte använder längre, woho! Ännu en pedal till min samling. Det var en bra jul. Nu är vi hemma och imorgon ska jag ut på stan med någon och kolla mellandagsrean. Sen iövermorgon är siktet inriktat på Nyår. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback