Sidan ett

Min vän Jonathan (numer Jonatan) gifte sig idag med sin Sara (numer Sarah) och blev ett. Mycket fint. Vackert att ingå i ett sådant starkt heligt löfte, som giftermålet verkligen är. Fint hur man kan älska varandra så djupt att man lovar varandra evig trohet & egentlig respekt, tills döden skiljer varandra åt.

2008 verkar bli ett bra år. Jag har gjort upp mycket med gamla saker som legat under ytan men som aldrig sagts eller setts igenom med tidens & nykterhetens glasögon.
Mina vänner, jag älskar er, och jag hoppas att jag, likt äktenskapet, alltid kan vara er trogna i tankar & tal, även om tider ändras. Hoppas på en ljus framtid, i Herrens år 2008.
E.

Kommentarer
Postat av: oliven

Gick det bra med spelandet och sådant?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback