¡Hola Sombrero!

Internet har återvänt till Bjärka-Säby! Dess frånvaro är en stor orsak varför jag inte har uppdaterat här, även fast jag inte vet varför jag fortsätter uppdatera. Jag intalar mig att det är för att det är vänner och bekanta som vill hålla koll på mig även fast vi inte bor i närheten av varandra, och kanske en och annan kvinna som "stalkar" mig.
I vilket fall, förra tisdagen var jag och några vänner uppe i den självutnämnda skandinaviska huvudstaden. Vi tog en heldag där uppe och avslutade kvällen på bästa sätt med en konsert med bland annat As I Lay Dying.

weekday

Nu ska jag upp i slottstornet och kolla in stjärnorna. Om ni vill se fler bilder så finns det på facebook kanske.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Sanne

om jag nu räknas som familj, vän eller "stalker" kan jag ändå inte hitta din facebook! accept my friendrequest willie!

2007-10-02 @ 18:34:22
Postat av: Uenen

Jag tror manga laser din blogg. Jag gor det iaf fast jag kanske borde kommentera oftare :)

2007-10-03 @ 05:00:36
Postat av: Emil

Haha, missförstå mig inte, vänner. Jag menar inte att ingen läser eller så. Mer att jag inte riktigt vet varför jag uppdaterar.

2007-10-03 @ 23:40:12
Postat av: Uenen

For att det ar kul att se vad som hander :)
Jag vet inte varfor jag inte uppdaterar!

2007-10-04 @ 07:54:51
Postat av: Olivia

Du uppdaterar för att en norrlänning som jag ska ha något att göra när jag inte kör spark och hugger skog. Typ.

2007-10-04 @ 19:43:08
Postat av: Amanda

Äh, fortsätt blogga Emil. Det är kul att höra att du lever, ju.
Ta hand om dig.

Postat av: 3:an

Lever Emil? Emil lever!

2007-10-08 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback