Klassfest och sånt

Hej!

Lång dag som bara den:

Åkte på klassfest klockan 15 och det var trevligt. Vi spelade brännboll först, det gick inte jättebra men var ganska roligt. Spelade lite fotboll, gick inte så jättebra, men var roligt. Sen så grillade vi och mitt blev klart sist och jag orkade inte alls mycket av min flintastek och var tvungen att lämna det mesta. Vi softade ett tag och en ganska konstig stämning var. Sen så åkte vi och kollade på solnedgången vid en hamn som var jättefint vid Ombergs strand. Det var vackert. Efter det så åkte vi tillbaka till stället där festen var och spelade Alfapet, det var roligt. Jag vann en gång men förlorade en annan.
Sen åkte vi hem vid 01-tiden. Jag och Vera såg att solen började stiga så vi åkte för att kolla på den från klockan 02:40 - 04.00. Då bestämde vi oss för att åka och köpa korv. Jag ville ha mer korv så vi åkte hem till Vera för att softa och äta korv. Och nu är jag hemma och jag kan bara säga. Sverige är så vackert just nu. Mmm. Det är så vackert. Man borde vara uppe på sen-natten lite oftare, när solen går upp och så. Det ska jag göra mycket i sommar.

Vilket konstigt inlägg, men men.

Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback