C00l

Idag har jag ändå gjort en del. Sommaren senaste veckan har inneburit en del slapphet, men idag har jag gjort som jag skrev först i detta inlägg.
Jag softade med Josef och vi tog lite bilder till en blogg vi håller på med
www.manvidbord.blogg.se heter den.
Det var kul och roligt att hänga med Josef, en sympatisk människa.
Sen så slappade jag och fixade lite hemma tills klockan blev ungefär 18:30 då jag gick ner mot trädgårn och kollade på de liveakter som var, Atlantic Driftwood och Hey Bonnie, med Erik och Simon. Det var roligt och efteråt så gick vi hem till mig och kollade in Stand by Me. En mysig film.
Detta inlägg var ganska konstigt, men låt gå.

Emil

Kommentarer
Postat av: Elienora

vad är det för konstigt med inlägget?? hittar inget som är konstigt =D

2006-07-22 @ 13:12:50
Postat av: Emil

Inlägget innehöll inte så mycket. Det jag ville få fram var att det fanns en blogg nu som heter www.manvidbord.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback