Att försvinna

Hallå partypinglor & andra pajsare!
I dag är min sista egentliga dag i LKPG, i dag börjar första fasen i mitt flyttande till GBG med några veckor i Hisingen. Ska bo där med kära trumslagaren Joel S som jobbar på ett ställe med onyttiga löneförmåner i glass, som jag tydligen kan få ta del av. Känns bra.

Det känns verkligen som att man avslutar ett kapitel nu.

  • Inget mer åkande till Skylten för att se mellanstora band med en Trocadero i handen,
  • Inga fler tankar på att man ska dra till Platéns 18 + på onsdagskvällar (som jag har hört höjt till 19 nu?) för att återuppleva minnen,
  • Inga mer gånger då man går förbi Elsas Hus och bli påmind om att det är ganska segt att vara 17 ibland,
  • Inga mer promenader till lusthuset eller vattentornet,
  • Inte längre tänka att våren börjar med att Bosses Glassbar öppnar,
  • Inga mer rep i "Studion",
  • Inga mer soluppgångar i Stångebro-området,
  • Ingen mer basket på "Berzan",
  • Inga fler promenader på kyrkogården,
  • Inga mer nattliga (och ungdomliga) bad i Tinnerbäcksbadet.

Känns bra. Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Lycka till min vän! Jag hoppas att vi ses.

2008-07-11 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback