Från Öckerö loge hörs dragspel och bas.

Mycket bloggande nu de senaste dagarna.
Idag var jag ute på Öckerö och det var en väldigt vacker sol att beskåda.
Jag satt, och såg nog sjukt pretentiös ut, och läste Brott & Straff på Café Nimbus.
Det var faktiskt väldigt skönt. Nu har jag för övrigt en schysst bonnabränna efter linjerna av mitt linne.

Jag brukar lyssna på Sommar i P1 i efterhand.
Ibland är det bra, ibland är det dåligt. Och igår så lyssnade jag på Sommar i P1 med
Peter Wallenberg. Jag hoppades på hemligheter om Wallenberg-imperiumet, intressanta anekdoter om deras liv i överflöd eller annat skryt. Det hade varit intressant.
Det jag fick höra var ett recept på en s.k "Wallenbergare"... Nice.

Imorgon åker jag till Öland, så jag kommer inte fortsätta mitt höga bloggtempo längre.
Det kommer dock bli trevligt. Livet på landet, med mig själv.

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Oliven

Pssst! Språkpolisen anropar: pretentiös stavas med e. Förutom att klaga ska jag även tillägga att Tina Nordströms sommar i P1 var väldigt underhållande. Hon är en spexig kvinna. Ses snart! Ska vi kolla upp om Fredrik är sugen på att hitta på något när du kommer till Linköping för att ta ditt pick och pack?

Postat av: Olof Hultman

Tjenare Emil!



Kul att se att du bloggar - mycket välskriven och vackert personlig! Kolla gärna in min blogg också. Skriver lite om musik. Ha det bra!

2008-07-26 @ 21:42:19
URL: http://navigation.blogg.se/
Postat av: A

Jajemän!

2008-07-28 @ 19:57:35
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Sanne

Haha äsch då:D Facebook kommer senare, jag ska fixa till en hejdundrans sommarmapp!



För övrigt så kan folk tro att mitt blogginlägg var seriöst...så jag msåte skriva i en parentes om att det inte är det - folk kan tro att du är världens snobb;)

2008-07-30 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback