Close your eyes & remember

Skriver ifrån ett gammalt hus mitt ute i den , för närvarande, nerregnade östgötska landsbyggden. De senaste två veckorna har varit bra, och jag har hunnit med att njuta av sommaren, även efter EM-slutspelet.
Jag kan meddela att undertecknad och herr Halldorf kommer att bosätta oss i Göteborg i Augusti och det kommer verkligen bli fint. För någon vecka sedan besökte vi vår nya hemort och konstaterade att platsen vi kommer att bosätta oss på har alla förutsättningar till att bli riktigt underhållande. Ett äventyr i rätt riktning förhoppningsvis.

Nu ska jag sova, imorgon är det tidig morgon på Bjärka-Säby.

Kommentarer
Postat av: Oliven

Hej. Kan man kontakta dig på något sätt??

Postat av: sanne

Vad roligt att flytten blir inom så snar tid! Jag kommer befinna mig här mycket den närmaste tiden, så säg till ifall ni vill ha hjälp eller bara sällskap =)

2008-07-09 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback