Slottet

Nu är jag tillbaka på slottsområdet och har varit i några få, sköna, vårdagar. Idag så bär det av till Berlin och det ska bli kul, även om jag knappt kunna ställa om mig från den föregående resan.

Nu måste jag packa färdigt, men först ska jag ge några bra låttips till vårväder i Europa:

Vampire Weekend - M79
Samian Mobile Disco - Hustler
Cornelis Vreeswijk - Deirdes Samba
Chet Baker - But not for me
Hercules & Love Affair - Blind
Nicolai Dunger - Solen
The Last Shadow Puppets - Black Plant (Deras nyutkommna debutskiva är mycket bra! Bland annat med Alex Turner från Arctic Monkeys)
Zager and Evans - In the year 2525
Luciano Pavarotti - Questa O Quella Rigoletto (Verdi)
Samian Mobile Disco - Hotdog

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback