2006

Hittade den här ifrån förra nyåret, tänkte göra en ny idag.

2006


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket! Ett utecklande år definitvt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Japp, inte äta godis och så.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Aaron och Mia Fahl blev föräldrar till Silas, congrats!

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?

Spanien och Sverige (OCH NORGE!!)

6. Är det något du saknar 2006 som du vill ha år 2007?

Spela ännu mer musik. Utvecklas musikaliskt med mina musikaliska vänner. En hemmastudio.

7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid att minnas?

Nog inget datum dessvärre. Eller jo, 16 juni tog jag studenten, det kommer man väl komma ihåg, I guess.

8. Vad var din största framgång år 2006?

Börja spela mer med bandet, hitta basist och så vidare.

9. Största misstaget?

Ja du... Jag vet faktiskt inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej

11. Bästa köpet?

Gitarr, förstärkare, pedaler, skivor, gymkort

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Musikprylar

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När vi var i Spanien var det väldigt fint, lyckligt. Sommaren var väldigt bra och lycklig.
Fina långa promenader och många soluppgångnar.

16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2006?

Édith Piaf - La vie en Rose och Hi Tack - Say say say

17. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?

Ja, ledsnare.

18. Vad önskar du att du gjort mer?

Jag vet faktiskt inte.

19. Vad önskar du att du gjort mindre?

Inget faktiskt... jag vet inte hur jag skulle kunna påverkat allt.

20. Hur tillbringar du jul?

Hos min syster med hela familjen

23. Hur många one night stands?

Zero

24. Favoritprogram på TV?

Under 2006? 100 höjdare, Ett herrans liv, 24, Prison Break, The 4400, Världens modernaste land och Musikbyrån... Sen en hel del anime

25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej

26. Bästa boken du läste i år?

Jim Morrison-biografin

27. Största musikaliska upptäckten?

Édith Piaf, Nick Drake, Radiohead, Tool, Miles Davis

28. Något du önskade dig och fick?

Instrument, insikt om livet, mycket tid att tänka och långa ensamma promenader

29. Något du önskade dig men inte fick?

Nej

30. Årets bästa film?

V för Vendetta kanske... Den andalusiska hunden är väldigt vacker, dock från 1929 (men jag såg den för första gången 06)

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2006? Hur många år fyllde du?

Jag fyllde 20 år. Jag hängde med Jesper och Joseph, sen så gick jag och Joseph och spelade fotboll.

32. Finns det någonting som hade kunnat göra ditt år bättre?

Lycka hade gjort min höst bättre.

33. Hur skulle du beskriva din stil 2005?

Svart och stilig

34. Vad fick dig att må bra?

Musik, tystnad, soluppgångar, litteratur och vänner

35. Vilken kändis var du mest sugen på?

Hah ingen

36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

Inte så många faktiskt

37. Vem saknade du?

Många och mycket

38. De bästa nya människorna du träffade?

Johanna, Fredrik och Joseph

39. En värdefull läxa du lärt dig i år?

Love hurts

40. Citera en sångtext som summerar ditt år:

SWEDEN STILL BEATS ON
AND IT WILL, KEEP ON
EVEN WHEN I'M GONE
AND IT'S ALL, SO BEAUTIFUL TONIGHT
YES IT'S ALL, SO BEAUTIFUL TONIGHT

Kommentarer
Postat av: johanna

du är en av dom bästa jag ahr lärt känna detta året med!

men du åt faktiskt visst godis när du var med mig. och du var även i norge och hälsade på din bror..

2007-01-24 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback