Dan' före doppardan'

Hej, jag har fallit. Fallit för grupptrycket att skapa en "blogg.se". Hade tidigare en blogspot.com men övergav min stolthet och skaffade en blogg.se. Coolt.




Igår så hade vi en ännu en SUPER SMASH BROS 64-kväll med Kokarn, Uenen, Erik. Fläskfillé och David kom även förbi och spelade en snabbis. Riktigt roligt faktiskt. Alla var heta på Smash bros. som kanske är världens bästa spel (?). Jag vann ett gäng matcher, men frågan är vem som vann flest. Erik fick en streak i slutet med 5 vinster i rad, men jag vet inte om det räckte hela vägen.





Jag hängde även med Olivia igår, det var mysigt. Vi var mest hemma och tog det lugnt, men tog även promenad där jag tog några bilder:

Olivia ser deppig ut men är inte det :) (tror jag :|)




Imorgon är det julafton. Jag har verkligen inte kommit in i stämningen ännu, men den kanske kommer när vi kommer hem till min brorsa och är på landet och allt. Ska faktiskt bli kul. Förhoppningsvis slipper vi julstressen där, men vem vet

DAGENS LÅT:

Orange Juice - Falling and Laughing

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, Olivia ser verkligen jättenere ut =P
fast det var ju inte kul alls egentligen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback